Ulaşılmaz Aşkım!!!

Merhaba Ulaşılmaz aşkım, hayalinle hayatımı süsleyen vaz geçilmez varlığım.

O kadar iyi öğrendim ki sen yokken dahi varmış gibi yaşamayı. Sen yokken bile sana sadık olmayı, hayaline seni seviyorum demeyi. Hayalinle gülmeyi. Hayalinle ağlamayı o kadar alıştım kı sensizliği senle yaşamaya…

Hayatım o kadar girmişsin ki.. Biliyorum yoksun… Ama sana göre.. Aslında varsın benimsin, benimlesin.. Sen bu kalbin sahibisin…Sen bu ömrün sahibisin..

Anla artık, Sen bensin…

One thought on “Ulaşılmaz Aşkım!!!

Bir Cevap Yazın

