Yeni Yer Gök AŞk Fotoğraflari

SEVGİ Ayriliklar küçük sevgileri öldürürSON DAKİKA ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi…Dunyada iki kor tanidim; biri beni SEVGİ gormeyen sen, biri de senden ba$kasini gormeyen ben…HABER , , AŞK , ,
Eger colde bir cicek olsan; seni kaybetmemek ; icin gozyaslarimla sulardim Eger gozumdeki bir damlayas SEVGİ olsaydin; seni kaybetmemek; icin GÜNCEL hic aglamazdim..
Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye SEVGİ deger gülüm..

Bir Cevap Yazın

