Acılı Aşıklar

Seninle hergün bana yeni bir yıldır, gözlerinde bulurum mutluluğu sözlerinde yaşarım o anı dolu dolu, benim için en güzel yılbaşıdır bana olan sevin birtanem..

Seni Tanıdığımda 2003’un sonbaharıydı ve şimdi 2011 her ayı seninle ilkbahar gibi gelicek bana taki 2011 yılından öncekiler gibi..

Seni beklediğim her gün bana yeni bir gündür, seni düşündüğüm her saat yeni hayaller ve yeni duygular katar içime, sen benim için yeni bir hayatsın, mutluyum Cennet Gözlerinde sevgilim

Sana bağlanmak hayata sıkıca tutunmaktır, seni beklemek yarını ümitle beklemek gibidir sevgilim

Yorgun gözlerimin canlı renkleri sensin, üşüyen ellerimin sıcaklığıdır ellerin, bir gülüşün yeter sevgilim, Sensin benim Cennetim!

Sen olmasaydın ben yaşayamazdım, sen olmasaydın aşk nedir anlayamazdım, tek nefesim sensin benim, sensiz derbederim sevgilim

Bir Cevap Yazın

