Aşk Sevi Fotoğraf

Sesini Nezaman Duysam Mutlu Olurum, Aşk Sevi Fotoğraf Gözlerini hayal Eder Huzuru Bulurum, Seni yanımda isterim geleceğime ismini Hecelerim Bebeğim.

Sonu Yok Sessizliğimin, sonu yok sensizliğe Aşk Sevi Fotoğraf döktüğüm gözyaşlarımın, hep hayallerimde seni sakladım, benim için bir sen vardın hayatı seninle yaşadığım

Bugün Senssizliğimin ilk günü, Aşk Sevi Fotoğraf bugün dertlerimle tanıştığım, gerçeklerden kaçtığım ilk gün, benim ilklerim hep sensin!

Anlamlı yok Sensiz hayatın Anlamlı Aşk Sevi Fotoğraf yok bugünün yarınların, her aklıma geldiginde adını haykırırım sessiz kalır gözlerim, gözyaşlarımla isyan ederim

Sanki hiç gitmemiş gibi bekliyorum seni, Aşk Sevi Fotoğraf sanki sesini duyacakmışım gibi bir gün gelirsin diye bekliyorum beni bırakıp gittiğin yerde.

Bir Cevap Yazın

