Yeni Aşk Sevgi Fotoğrafları

Her gece düşünürüm seni, Yeni Aşk Sevgi Fotoğraflarıbelki özlersin dönersin geri, seni unutamadığımı biliyorsun vefasız sevgili, haydi yeniden tut ellerimi!

Sana yazdım sözlerimiYeni Aşk Sevgi Fotoğrafları sadece sana! Sensizlik Olmuyor çekilmiyor bu yalan Hayatta! Al herşeyim senin olsun, sensiz bu dünya bana haram olsun!!

Bugün gözlerimin hayata Yeni Aşk Sevgi Fotoğrafları küstüğü gündür, bugün nefes alırken aldığım nefes ile boğulduğum tek gündür, bugün Sensizliğimin ilk günüdür..

Ayrılığın tadını sen gidince Yeni Aşk Sevgi Fotoğrafları anladım, sensizliğin kahrını gözyaşlarımla suladım, belki bir gün dönersin diye kalbime bir umut bağladım, umudumun adı sensin kalbimden çıkaramadığım…

Bir Cevap Yazın

