Yeni Aşk

Aklıma Geldiği Gibi Yazdım Seni
Aklıma geldiği gibi yazdım seni
düşünmeye vaktim olmadı
gönlümden geldiğince sevdim seni
seni yorumlamaya vaktim olmadı

Aklımın en ücra köşesinden çıkıp geldin hayatıma
yardıma muhtaç ama ummadığım zamanda
Yazdım seni boş kağıtlara duvarla… kalbime
Aklıma geldiği gibi yazdım seni

Zamansız gittin hayatımdan zamansız terkettin beni
Ellerim sahibini bulmuşken yalnız kaldı
Ve gidişini yazdım seni yazdığım sayfaların arkasına
Aklıma geldiği gibi yazdım gidişini

Bir Cevap Yazın

